I vagnen

NU kan man nog säga att jag flyttat på riktigt. Helgen har ju varit typ familjesemester, men nu åkte just alla.
Lite trist att Anton jobbar nu, hade varit kul att fixa lite tillsammans men nu började han ungefär samtidigt som familjen for så blev ensam.
Får fördriva dagen med att fixa i vagnen och sen fortsätta övningsköra vespan. Tog en liten tur på ett par kilometer för sakens skull här nyss, gick väl rätt bra men snubblade till helt när jag vände så har ett blåmärke på knät nu :P Det var ju faktiskt inte så klurigt, men är nog bra att ut lite mer så jag känner att jag har full koll och så att jag VÅGAR SVÄNGA - när jag tyckte att jag vred lite lagom sådär så for ju fanskapet fortfarande framåt liksom ^^
Men det var kul iaf ^^ Som en lyxig cykel!


Nu har jag talat med chefen på cafét så imorgon bitti ska jag dit på introduktion och så! :D Som jag förstår det är det iaf ett par dagar nu att lära sig allt och sen får jag väl se mer exakt hur schemat ser ut och så :) Pepp på jobb!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!