Jobb

Idag var jag tillbaka på jobb efter tre lediga dagar. Var väldigt lugnt där idag, undrar om finvädret fick folk att roa sig med annat än att fika? Dock lite dålig tajming för mig stå inne hela dagen när solen sken men får väl hoppas att det blir lite flera såna dagar även om det lovas regn för midsommar.
 
Anton var egentligen ledig idag men fick hoppa in extra ändå, helt kaos här på campingen.. Kan ju undra hur ledningen egentligen har tänkt, alla stackare har jobbat skiten ur sig i veckor och imorgon kommer folk och ska flytta in i stugor som är långt ifrån klara.. Spännande. Lite tråkigt bara att eftersom det är så mycket kvar att göra så kunde han inte köra en vanlig arbetsdag utan är fortfarande ute och sliter så blir ensam kväll för mig. Men fick iaf hem honom och ett par till på middag så har grillat burgare, druckit cider och mys i solen tillsammans en stund.
 
Imorgon blir det tidig uppgång för jobb, men sen på fredag går jag faktiskt bara fem timmar (12-17) så känns nice att veta att man är pigg för firandet även om jag säkert komma vara en aning mer sliten där på lördagen :P
 
Kanske ska sätta sig i förtältet en med bok och fördriva kvällen med det, och hoppas att Anton inte blir allt för sen. Han ska också upp vid sex imorgo bitti så känns väl vettigt om vi hinner sova lite också.
 
Puss puss puss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!