Sjögrens i backen

Idag fick jag en fin namnskylt att ha i sommar, nice! Har förresten inte det där nagellacket när jag jobbar, men nu är jag faktiskt ledig tre dagar i rad så passade på :)

Idag var första dagen som det varit riktigt mycket folk när jag jobbat, tyckte det var skitkul! Högt tempt och jag tyckte att jag klarade mig bra så känns skönt att ha provat på lite inför högsäsongen. Igår hade jag stängning själv för första gången också (efter att bara ha varit med och gått igenom det riktigt en gång tidigare, pust!) och fick godkännt av en snäll kollega som gick dit senare på kvällen och tittade till åt mig så jag skulle slippa ligga vaken och fundera så inget platta var på eller dylikt :P Så nu känns det faktiskt som att jag börjar lära mig ungefär hur allt fungerar :)

Är som sagt ledig imorgon och nu är det lördag kväll med lite solsken till och med, får se om man ska hitta på något? Grillning och ett glas vin till att börja med iaf, misstänker att Anton är trött (han jobbade sitt livs första långpass igår ^^) så blir väl mest att slappa antar jag.

Nej, dags att preppa lite middag! Pusspuss!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!