Tröttis

Hej! Idag är det faktiskt lite sol här - otroligt va? Dock är det inte jättevamrt i luften och blåser lite så har gått in en stund nu, men snart har solen flyttat sig så man kan ligga i förtältet och sola så då har jag vindskydd :)
 
I övrigt ägnas dagen åt att vila och äta. Att täcka upp för någon som är sjuk kanske inte är det bästa när man själv börjar bli krasslig för vaknade upp med ont i halsen idag :/ Sen har mina matvanor varit fucked up några dagar så idag tar jag hand om mig själv! En tidning och lite choklad slank också ner i korgen här tidigare när jag gick till butiken på campingen så efter frukosten har jag avnjutit det i solen med en kaffe.
 
Är ensam hemma idag, Anton skulle egentligen bara jobba eftermiddag men såklart hade de planerat in en kurs hela förmiddagen så han gick innan jag stigit upp och kommer hem först vid halv nio ikväll :( Supertrist men inte mycket att göra åt. Får roa mig bäst jag kan här istället och hoppas att solen fortsätter värma så vi kanske kan grilla och mysa lite när han kommit hem.
 
Nu ska jag göra lunch och gå ut igen! Puss!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!