Håååår

Vet inte riktigt vad jag ska göra med håret. Nu är det mellanlång, halvslitet och blont med utväxt. Klippa? Färga? Bleka? Slinga? Inte bry mig?
Det är inte det att jag har slut på inspiration, men det finns så mycket kul att göra så kan inte riktigt bestämma mig. Sen är det ju det där med pengar också - vill jag klippa något mer avancerat måste jag gå till frisör och det tycker jag är så löjligt dyrt. Kanske blir det att ta topparna på egen hand och sen slänga i någon trevlig färg, kanske någon annan blond-ish nyans bara för att piffa upp lite. Vore kul att bleka mer också, och klippa upp med lite lugg. Eller mörkt igen?

Eller ja, varför inte en knallrosa page??





......Eller okej, kanske inte. Bilden är för övrigt från la carnaval som var nu nyss i maspalomas :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!