Kiss me

Har alltid gillat Escadas sommarparfymer - den absoluta favoriten var Island Kiss som släpptes för fleera år sen (det kommer ju ut en ny varje sommar som sen bara säljs det året). Älskade den parfymen, sparade tomflaskan i evigheter för att kunna lukta på den och för cirka ett år sen sökte jag igenom halva internet efter om det gick att köpa den någonstans, kollade tradera och hela jäkla köret.
Sen när jag kom in på flygplatsen i fredags såg jag att de har släppt tre av favoriterna genom åren i en limited edition, och Island Kiss var en av dem! :D Total lycka, även om jag inte hade råd på långe vägar. Med gissa vad? Idag kom mamma hem och så hade hon köpt den till mig! Älskade mammi <3
Så nu kommer jag lukta gott hela sommaren ^^


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!