Mot Sverige

Om tva dygn sitter jag pa flyget mot Sverige. For att flytta tillbaka. Herregud.
Kanner mig glad, ledsen, orolig, pepp och en miljon saker till. Sa konstigt att flytta och samtidigt skont att komma hem. Stora temat just nu ar nog anda saknad. Alla jag saknar dar hemma och snart far se - och allt och alla jag kommer sakna sa mycket nar jag val har akt harifran.

Kanns iaf skont att nu ar alla biljetter betalda och utskrivna; transferbuss har, flygbiljett och tagbiljetten i Sverige. Har provpackat vaskan och eftersom jag tanker passa pa att rensa garderoben sa tror jag att jag ska fa med mig allt. Ser dock inte alls fram emot fredag, kommer bli en jobbig dag. Forst saga hejda till Anton och inte riktigt veta nar vi kan ses igen, sen packa ihop allt och sjalv ta sig ivag till flyget och val dar vantar en inte allt for rolig resa. Kommer ju tyvarr fram pa natten jag maste vanta atta timmar pa taget. Men det loser sig nog, och kommer bli galet skont att komma hem!

Nu tar datatiden snart slut sa ska ga och mota upp killarna for ett glas och kanske lite biljard :) Hade planerat fest ikvall men maste upp och fa lite gjort imorgon sa tror iaf att det blir lugnt. Sen imorgon ar det avslutningsmiddag med vannerna har <3

Ha det sa bra gullungar sa ses vi snart! :D <3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!