I did it!

Senaste dagarna (och idag!) har varit helt kaotiska men jag lyckades öka växeln lite ytterligare och nu är jag klar! Nu är vagnen urplockad på allt förutom några småsaker som ska vara kvar över helgen, jag har hunnit städa skapligt bra, har uträttat alla ärenden jag skulle, har fått hem all massa mat (på mopeden, måste ha sett kul ut ^^ ), förberett allt till middagen och nu om nio minuter är pajen klar i ugnen och ska ställas att dra och då har jag ganska precis en timme på mig att duscha och byta om sen är familjen här och min ledighet kan BÖRJA :)
Gud vad skönt, imorse kände jag mig rätt nere: Det var rörigt, massa saker att göra, jag hade sovit dåligt och var dessutom fullproppad av medicin så skakade och mådde illa. Men fan, nu några timmar senare känns allt bra :) Dessutom kunde Anton smita från jobbet en stund och hjälpa till att bära lite medan jag gjorde maten så känns jäkla skönt att inte ha behövs göra _allt_ själv.
 
Nu ska jag gå och se hur pajen mår.
 
Ha en härlig helg! Puss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!