Lördag

Nu fan monterar jag ner det jävla tältet snart. Blir helt vansinnig på hur det gnisslar och låter när det blåser (och blåser gör det ju tydligen jämt här på hösten) för att inte tala om rädslan för att fanskapet ska gå sönder så man plötsligt blir skyldigt föräldrarna 70 tusen. Nej tack. Vaknade av det inatt så halv fem var jag ute och fixade med pinnarna och såg till så allt verkade okej - stor chans att jag somnade om innan jag skulle upp till jobbet klockan sex? Nä, så idag är jag trött, mycket på jobbet dessutom.
Nu ligger jag nerkrypen i sängen och övervägen öronproppar tills vidare, sen ska jag se om det inte går att övertala Anton att vi äta något enkelt ute ikväll, trött på husvagn. Däremot betyder ju det att man måste ut med vespan igen och på vägen hem nu var jag seriöst på väg att blåsa av vägen. Hm, tål att tänkas på.
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!