Onsdag

Jag är trött. Enormt trött.
För ungefär en månad sen gick man från pigg och glad till mer och mer sliten - tänkte att det var för att jag jobbade rätt mycket men nu har jag ju varit ledig i en vecka och inte mår jag bättre för det?
Ska masa mig till doktorn någon dag - bara jag orkar - och se om man inte kan ta något blodprov, vore ju fint om det bara var järnbrist eller något så man kan äta några piller och sen må bra :)
 
Det är iaf därför det är så tyst här. Finns lite att berätta och bilder att visa men orkar inte riktigt... Kan iaf säga att familjen hälsar på i helgen (har fått ledigt!!) så nu ska de få se hur vi bor :) Synd att det är ett totalt bombnedslag här men får ta ett gemensamt ryck, alternativt dela ut skygglappar i dörren.
 
Vi hörs! Puss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!