Vaniljkaffe

Just det, måste dela med min av min senaste smaksensation: Vaniljlatte!
Jag drack det alltid förut, för de sålde de nån vaniljessens. Sen slutade de såklart sälja den, som de gör med allt bra, och då blev det valig kaffe för min del. Men nu nyss fick jag ett ryck och hävde i vanlijsocker i min kaffe och gissa vad? Supergott, till och med bättre än förut med essensen.
Jag har lyxen att ha tillgång till både färskmalet kaffe och mjölkskummare vilket gör det hela 10/10. Men en vanlig kaffe med mjölk och vaniljsocker blir rätt najs det med :D




I take tea my dear
Förvisso te på den här bilen, men okej ;) Ps. Vem har världens sötaste kopp?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!