Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Jääklar var trött jag är! Gick upp kl sex imorse för att ha en dubbel körlektion, sen satt jag och pluggade till elva. Då tog jag en välbehövlig frukostfika med Mia och Anny <3 Sen vid tolv hade jag en till lektion och efter det fortsatte jag att göra prov fram till halv tre. Nu är jag hemma för att slappa, äta & duscha, sen vid fem ska jag tillbaka för teorilektion. Men tro det eller ej - allt går faktiskt jättebra än så länge! :) Körningen flyter på fint och idag fick jag tre gröna pluppar!! (När man klarar ett sånt där prov på datorn blir pluppen grön... :P )

Nu ska jag se till att få i mig någon mat, annars kommer jag aldrig orka med den där lektionen.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!