Inge fjant!

Nej, efter att ha ägnat morgonen åt att känna mig nere så konstaterade jag att det då inte är ett skit som blir bättre av att jag sitter här och deppar. Bara att rycka upp sig och göra något åt saken istället för att gnälla.

Så, jag drog motvilligt igång ett par projekt. Ni vet hur de säger att om man ler så tror hjärnan att man är glad och så blir man det? Ungefär lika här, om jag börjar fixa och göra något så visade det sig snart att jag faktiskt ville.
Valde ut en bunt med bilder, och sen fixade jag ihop ett litet kollage att ha på en stor tom vägg som har sett så jäkla deprimerande ut.
Blev såhär:



Det är små nypor som håller i bilderna, så bara att byta bäst man vill sen, blev iaf mycket trevligare :)



Sen har vi haft en lite byrå i sovrummet som vi skulle ha kläder i, men visade sig vara förliten. Fick gratis så den har blviit stående ändå....
Nu fick jag för mig att den kunde vara lagom stl att ha filmer i, och den var ta mig tusan som gjord för dvder! ^^ Blev en helt annat känsla i rummet:



Bättre, speciellt med tanke på att det som stod där innan var ett par flyttkartonger med filmer i....


För att kämpa vidare med humöret så köpte jag lite nya doftljus när vi var på affären. Sen gjorde jag en fristad i kaoset och pluggade




Är mobilbilder, har gett om min kamera. Batterierna tar slut DIREKT så det är inte värt det, men blir bara besviken när man köper batterier och tar med kameran, sen funkar det ändå inte.
Kan passa på att delge ett par andra mobilbilder nu när jag ändå laddat in dem i datorn. Från här om dagen, när snön just börjat falla över några kvarlämnade, röda äpplen i våra träd. Bilder ger bara en fingervisning om hur fint det såg ut!








Så! Där var dagens peppinägg från mig! Ska fortsätta plugga och pyssla, sen blir det hemmagjord pizza till middag, och sen? Tv är stendöd, så gissar på lite kortspel.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kakan

Va duktig du e som pysslar å har dig! Tycker det ser jättefint ut hos er! Önskar verkligen att jag ska kunna komma å hälsa på er inom någon snar framtid! <3

2010-11-13 | 19:25:57
Ikk

Tack gumman :) Egentligen är det helt superrörigt att renovera & få ordning på ett helt hus, men man får ta nån liten hörna åt gången ^^



Det vore helt underbart om du kunde komma hit! Om du får nån långhelg framöver så är du mer än välkommen, går rätt bra med bussar och så, tycker vi får ta tag i det där så det blir av, saknar dig massor! <3<3

2010-11-13 | 19:46:36
http://ikkita.blogg.se/
Kakan

Jamen precis. lite åt gången är bättre än inget ;) ja det vore superduper skoj!!! :D men vet du vad? Nu e det faktiskt inte så långt kvar till jul heller :D Längtar efter att få umgås med dig! :) <3

2010-11-15 | 18:55:22




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!