Kläder

Har tvättat, men det ligger kvar i maskinen än så länge, för sträcken är fulla och torr tvätt som jag känner mig så oinspirerad att vika ner. Varför? Jo, för det finns ingensatans att ha de rena kläderna, det mest praktiskta stället är golvet och det känns inge kul.

Vi har ju en inbyggd garderob, men den är så dåligt gjord att nu när det är lite mörkare så ser man INGENTING (hyllplanen på liksom på sidan om dörröppningen, så det kommer inte in något ljus). Vet inte om det hjälper att sätta in lampa, lyser väl mest på översta hyllan då.
Jag är så sugen på en fin vit garderob eller stor byrå, men det kostar ju. Har idéer på hur jag kan göra en själv, men inte hittat materialiet jag isf behöver. Vet ett par loppis där jag nog skulle kunna fynda lite, men de hinner ju stänga innan Terje slutar och att drassla en garderob på bussen känns väl sådär :P


Tänk om den här ville flytta hem till oss?

Skulle bli så snyggt mot min klädställning i stål med blandade galgar. Nu när vi ändå drömmer hade det varit härligt med en vit provdocka också




Men får nog mest fortsätta drömma... Någon gång ska jag sluta vara fattig. Jag ska ha pengar att kunna köpa saker för, och jag ska ha en bil så att jag först och främst kan ta mig till butikerna. Jo, det hade varit fint.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!