Lillördag

OJ vad jag var vinsugen & OJ vad vinet var starkare än vad jag trodde.
Men för tusan, jag har ju som sagt sovmorgon så ja. Dock var ju rökpauserna lagom fridfulla, verkar som det tänker blåsa upp till storm? Håller tummarna för att det har lättat upp till imorgon, mina bihålor har tröttnat på att jag cyklar vi blås och kyla varje dag. Astman säger dessutom NEJ. I vanliga fall är den här tempen inga problem, men tror att luftfuktigheten gör sitt till så måste nog investera i en bricanyl trots allt :/

Tror iaf att vi har beslutat att det blir lite party på fredag :) Terje var också pepp, men nu är väl mer frågan vart man ska? Hade varit nice med nån förfest och sen ut och kolla läget, men just nu verkar det jäkla rörigt. Men det löser sig väl, som det brukar :) ska nog iaf på lite loppis imorgon och se om man kan hitta tyg till halloweendräkten, så får det bli nån spontandesign.

På söndag blir det lite jobb också. Var helt opepp från start, men sen kände jag att det nog vore schysst att ställa upp, sen var ju jag sjuk första skolvecka när de andra var på parktik så jag bör nog väga upp genom att hjälpa till lite nu. Vi ska vara på alandica (alandia? iaf, det är en stor konf.lokal här på åland) och stå på minimässa för att representera skolan, sen har vi möjlighet att byta av varandra och gå och kolla på bartävlingen som är huvudgrejen så det känns som det kan bli riktigt kul trots allt :)

Nej, nu blir det lite tv-titt och sen lägga sig så man kan passa på att sova riktigt länge inatt, känns som en ordentlig uppvilning skulle sitta på sin plats.


PS.  Testade halloweensminket idag, men eftersom jag inte hade vitt puder/annat klet hemma fick det bli halvljus fondation istället, så det blev nog mer fjortis än läskigt. Köpa riktigt don och sen jäklar ska jag bli skräckinjagande
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!