På måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting

Haft en riktigt lugn dag idag, den första på länge. På förmiddagen var det jätteskönt att ta sovmorgon för attsen gå upp och ta en kaffe, läsa, se en film och klicka på datorn. Sen började det bli lite segt och nu är jag rätt trött på det.
Måste hitta på något att roa mig med resten av veckan, nu när mina ursprungliga planer inte gått i lås. Hade tänkt att åka till Åland på typ torsdag och sen stanna över hela helgen. Men fick inte ledigt från jobbet. Vadå jobbet kan man ju fråga sig då, med tanke på att jag redan slutat där. Jo, det är såhär att ibland är man dum och säger ja till lite extrajobb i servisen. Yes, och tror ni att man kan ta ledigt trots att man söker 1½ vecka i förväg? Icke, för det finns tydligen inte en enda jävel i den här lilla skitbyn som vet hur man bär en tallrik. Gah. Så nu är jag låst här istället, vilket gör mig bitter för jag vill träffa mina sötnosar borta i östersjön istället.

Sitter och klurar på en hel del annat också av små planer framöver... :) Först och främst blir det nog Falun nästa helg, så hoppas inget kör ihop sig då! :)
Sen får vi se, åter igen börjar det dyka upp mer eller mindre knäppa idéer för min framtid, så jag funderar väl vidare och ser var jag hamnar. Räknar med att få kopia på min betyg nu till veckan (hade ju tappat bort dem i flytten, bra jobbat!) så då vet jag ju ett par saker jag ska söka iaf.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!