Piggelin :)

Har varit helt sjukt trött ett par dagar, verkligen så jag trodde jag höll på att få flunsan eller något för kunde knappt stå upp. Sen igår gick jag och la mig vid tio och sov fram till nio, sen låg och jag drog mig och läste till halv elva när jag gick upp för att åka till jobbet.
Och gissa vad? Nu mår jag tusen gånger bättre. Herregud var skönt det känns att att ha lite ork och inte huvudet fullt med bomull ^^
Det bästa är att nu är jag ledig i två dagar! Så håller tummarna för fint väder imorgon får då skulle det vara riktigt nice att åka och bada eller allmänt bara vara ute, börjar kännas att man sitter inne hela dagarna på jobbet.
Sen kanske jag ska ta det lite lugnt sådär? Inte undra på att man blir sliten när jag växlar mellan att jobba och festa eller helt enkelt bara vara vaken på toook för länge (och ibland en kombination - dock inte mellan jobb och fest ;P )

Nej, undrar om det inte vore nice att krypa till kojs och ligga och läsa en timme eller två? Family ser på dålig film så jag har gett upp ^^
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!