Sommarstuga

En trött uppdatering från tjej som haft fullt upp några dagar.. :)
Måste i alla fall berätta att vi var ut i sommarstugen och sov där från igår till idag, och hade det så jäkla bra! Blev fiske, paintball(!), amatörgolf, bad, solning och allmänt slapp och mys med en kall i handen under hela dagen. På kvällskvisten dukade vi upp allt som krävs för en lyckad kräftskiva, mums! Resten av kvällen var jättetrevlig, gitarrspel och sång blandat med skratt och prat. Stearinljus och rödvin. Stjärnfall och fullmåne. Vid halv tre sprang jag och min vän ut och så blev det nakenbad i det spegelblanka vattnet.

Resten av veckan har också varit fin, bland annat ytterligare en övernattning i en annan sommarstuga samt shoppingdag i karlstad.
Men det och bilder får vänta tills senare.
Nu tänker jag krypa ner i min nybäddade säng med en bok och sen somna tidigt. Ny dag imorgon, och det känns bra.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!