Fredag

Så, nu börjar jag komma i fas igen! Gick hem tidigt från jobbet igår och festen fick utebli, men nu har jag iaf fått sova inatt. Dock är förkylningen fortfarande kvar, blir helt galen.

Idag har vi varit på stranden, riktigt nice förutom att det blåste en del - fast sen talade vi om vädret i sverige en stund och då blev vinden plötsligt helt okej den med. Hade bunkrat upp med öl, mackor, musik och en vollyboll så det var inte helt fel att hänga där nån timme. Sen blev det en snabbsväng förbi poolen här där vi bor, men höll på att somna så fick bli sängen ganska snart ^^ Nu har jag vilat, duschat bort all sand och maten står i ugnen så nu är man igång igen. Ska snart fortsätta på sangrian jag påbörjade idag, och sen blir det att dra ner till sjuan eller tvåan och parta loss lite med folket. Och sen SKA JAG DANSA. Fy, nu har jag varit sjuk och missat flera utgånger = bara varit med på förfesten, inte okej. Så nu blir det party. Dock inte allt för sent för imorgon ska vi (jag och killarna jag bor med) hyra en bil och dra runt ön. Ska bli skitkul för än så länge har man inte hunnit se hur de ser ut härikring. Kommer ha bilen på söndag också så hoppas hinna med lite. Så kul :D

Åh, en annan bra sak: Julbord imorgon! MUMS, såna firmafester gillar vi.


Strandhäng idag
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!