Sjukling

Hur typiskt mig är det inte att dra på sig en jäkla förkylning mitt i allt? Varit rätt däckad i helgen och var hemma från jobbet både i måndags och igår - inte så jäkla kul :/
Idag gick jag iaf dit och även om jag mådde en aning skit så sålde jag rätt okej så får vara nöjd med det. Nu blir det lite mat och något glas sangria, dra en våning ner och snacka lite skit med folket innan det blir en tidig kväll för att orka med en dag till på jobbet.

 

Sen är det helg igen och då jäklar ska jag vara frisk! Då blir det att hyra bil och dra runt ön, kommer bli skitkul tror jag! J Lite party och strandliv kanske hinns med också.

 

Nej, maaaat! Puss på er!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!