Sömn

Herregud, jag är hög på sömnbrist just nu. Blir så galet bitter, skippade festen igår för att jag fortfarande är förkyld och behövde vila för att orka jobbet idag, så gick hem klockan tolv och la mig ganska direkt. Vet ni när jag somnade? Halv tio imorse, och vaknade en timme senare. Fy fan jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter, har ingen aning om hur jag ska orka dagen idag och kvällen är ju redan förstörd.
Det värsta är ju att jag redan varit hemma och varit sjuk två dagar och sen jobbar igår, så kan ju inte riktigt sjukanmäla mig idag igen. Och aldrig att han kommer tro på att jag legat i sängen och försökt sova, utan chefen lär ju garanterat tro att jag har varit ute och festat.
Undrar om man skulle äta en nöt och åka en snabbis till akuten och sen hem och sova?


Seriöst, önska mig lycka till. Om jag klarar mig genom det här utan att somna på jobbet eller börja gråta så är det ett under. I vanliga fall hade jag kanske lyckats men nu är jag ju fan förkyld och sliten som ett as från start. Fy fan.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!