Torsdag - nästa Spanien!

What a day! Åkte till mora för att shoppa, och jag var verkligen sugen på att shoppa! Fått pengar i julklapp och känner att jag inte alls har några kläder jag gillar så jag pepp. Tror ni jag hittade något? Nix! Inte några kläder till nyår heller så får nog i all hast slänga ner någon variant av den lilla svarta och hoppas på det bästa.

Dock slutade dagen betydligt bättre, åkte till Anny och träffade henne en stund. Störde förvisso mitt i plugget men hade bara träffat henne på juldagen i all hög musik så behövde faktiskt bara få prata med min älskling en stund. Fick underbar födelsedagspresent också, hud- och duschkräm av lyxig variant som jag älskar men aldrig köper själv ^^ Sen gick jag till hotellet och träffade Mia över ett glas vin, jättemysigt! <3 I söndags fick jag också tillfälle att träffa Kakan när vi förfestade ihop i lugn och ro - är så glad att jag fått träffa några av mina underbara underbara vänner.

Imorgon bär det dock av igen som sagt, och eftersom vi komemr fram till gbg ganska tidigt (ca. 16:30) så finns det med lite shopping då också så ska se om man inte kan hitta en nyårs-outfit då. Sen blir det en lugn kväll för att orka med lördagen med både flygresa och sen såklart nyårsfirande! Så glad över att jag fått träffa både familj, släkt och vänner här hemma men längtar såklart tillbaka till min nya vardag i spanien, så är med lite blandade känslor man ger sig av men mest känns det bra :D

Nu ska jag vara lite social, har nämligen en lite förtidigt födelsedagsmiddag för morfar ikväll. Ska se över packningen lite också men det får allt bli som det blir.

Vi hörs sen gullungar. <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!