Åh joy.

Då bär det av till skolan för att lära sig något nyttigt och intressant. Få kunskap som gör att jag kan komma vidare, något som känns bra att sätta på sitt CV och som hjälper mig inom de yrkesval jag vill göra.
Eller nej just det ja, idag är inte en sån idag. Idag är en dag när jag ska torka bord, duka och bära tallrikar.
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH.
Jag är helt okej med att servera. Har varit i lunchservering tidigare och jag gillade det, lätta uppgifter och perfekta arbetstider. Så varför klagar jag nu? Jo för då fick jag betalt och nu är jag bara en jävla gratisarbetare under förevändningen att de låtsas att de lär mig något.

Ja jag är bitter. Hej hopp. Och jag är trött för jag har fucking ont i ryggen och på grund av det har jag vaknat en gång i timmen hela jävla natten.
Låt den här dagen ta slut och den här veckan ta slut så jag kan vara hemma och sova eller i alla fall göra något vettigt av min tid istället för att se den rinna mellan fingrarna medan hjärnan sakta tömms.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kakan

Du får komma hit så kan jag massera din onda rygg! <3

2011-02-02 | 11:17:52
http://carolinethedback.blogspot.com
Mikaela

Det hade inte varit helt fel <3

2011-02-02 | 15:50:38
http://ikkita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!