BLÄ.

Hade verkligen tänkt att gå in och uppdatera lite och framförallt lägga in några av alla bilder som ligger och väntar i kameran. Men jag är verkligen för trött.
Hemma både igår och idag - fast vet inte riktigt vad det är för fel på mig? Sjukt trött, ont i rygg, nacke & axlar, ont i huvudet och tryck vid bihålorna, lätt feber, illamående till och från,  känner mig tung i kroppen och igår tappas jag känseln i händerna när jag låg och kolla på tv.
Så vette fan, flunsan tror jag inte, då borde det vara mer högra feber och mer ont i lederna. Hela kroppen som demonstrerar mot vinter??


Ja, det här blev ju ett uppiggande inlägg.. Kanske ska be att få återkomma när jag orkar - och fram till dess tänekr jag fortsätta att vila och knapra snälla vita piller.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


moster

Du har exakt samma sak som hälften av oss på jobbet har! Jag hade sprängande huvudvärk i måndags (förra veckan) och sen en dov halvgömd huvudvärk resten av veckan, yrsel till och från som får en att känna sig sjösjuk och illamående, öm i nacke och här-och-var.. Har haft känningar i bihålorna också, men en del på jobbet är rejält förkylda.

Det är "nåt som går" tror jag!

Krya på dig!

2011-02-08 | 18:22:39
Ylva

Haha, det skulle ju stå Ylva som avsändare, inte moster! :)

2011-02-08 | 18:23:18
Mikaela / Ikk

Haha, där blev jag skapligt förvirrad en stund :)



Men vad skönt, då vet jag att det är något lurigt som går och inte bara min kropp som gett upp!

2011-02-08 | 18:51:50
http://ikkita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!