Bra där

Skönt att det inte alls blev miss i kommunikationen då. Visar sig nu, sen om sider, att vi VISSTE hade kunnat dra ut ikväll. Jag förutsatte att han hade tänkt på den lösning i hade on mind, vilket han inte hade. Så hade jag kläckt ur mig min smarta plan ett par timmar tidigare att vi varit ute och partat nu. Tusan.
Jaha, men hemmakväll är det iaf. Rödvin, mat och tv står på schemat. Det duger det med, får ta igen lite festande i Malung istället. Önskar dock att min älskling skulle vara med mig dit :'( Sad.

Well, hoppas alla godingar får ett toppenlov så ses vi om en dryg vecka!
Och vad gäller mina malungsbabes: VI SES SNART!!!! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!