Fail

Fyy vilken dag. Blev kaos imorse (försovning, död bid) så tillslut blev jag hemma. Hade bara en lektion men det var prov då - så hade gärna fått det avklarat. Sen skulle jag ju gå på stan och fixa med allt möjligt, får stressa runt imorgon istället.

Well, istället har jag spenderat dagen med att plugga och diska. Jävligt stimulerande. Har bara resulterat i tristess och dåligt humör, så nu är jag mest pisst och vill gå och dra täcket över huvudet. Bara några månader kvar till värme och livet kan ta fart igen.

Nej nu kom Terje ur duschen så kanske äntligen kan få käka middag, otroligt vad mycket tjaffs han promt skulle fara med först. argh.

PS. Måste avsluta med bra saker, annars låter ju det här skitbittert. Hm, okej:
- Igår fick jag skjuts från bussplat till skolan av en snäll busschafför som var ledig och skulle åt mitt håll.
- För drygt en vecka sen spanade jag in en väska på kappahl som var på rea, 10 euro. Fast sen kände jag mig snål så lät bli. Igår vad jag in och väskan fanns kvar men kostade nu bara 5 euro! Min!!
- När jag gick på stan igår var den en tjej som delade ut klistermärken med hjärtan och önskade folk en glad alla hjärtans dag, jag fick ett hjärta på handen och det tyckte jag var charmigt.
- Det var skithalt igår, men jag halkade inte en enda gång.
- Idag var det 17 minus, i stort sett klarblå himmel och solsken - ändå snöade det. Små små flingor som glittrade i solen, det var fint.
- Åt jättegod middag igår och för en gångs skull blev det rester så vi får äta gott idag med


Så, nu har jag vägt upp lite. Puss på er.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!