gotta get that hot hot konf

Klassfest står på schemat! Har ägnat eftermiddagen åt att sova i två(!!) timmar, så nu tror jag att man ska klara natten. Innan jag drar iväg ska jag dock:
Vakna, duscha, hitta kläder, förbereda drinkgrejer som ska med & packa smink, hårspray, locktång.
Har dock lite svårt att komma igång med peppningen, var tänkt att Terje nog skulle med ut men nu sitter han bara här och är trött och opepp och ska vara hemma. Så det smittar och nu känns det jävligt segt att dra på klänning och klackar.
Men va fan, det blir girls night out för hela slanten och det kommer bli TOPPEN, ett gäng hot- och konfare (står för heta konferensebrudar) på gång tillsammans, vad kan gå fel liksom? ;)


Nej, duschen!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ElinKåå

haha HETA det är vad vi är! jag sitter och peppar med Lasse Stefanz, det funkar skitbra - prova du också! ;)

2011-01-28 | 16:30:51
http://dansbandlover.blogg.se/
Mikaela / Ikk

haha, jag vet inte om det har samma effekt på mig ;D

2011-01-28 | 16:58:18
http://ikkita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!