Hej tisdag

Sitter i en lugn och tyst datasal, har ätit ett gott äpple, druckit stor kaffe och fick alla rätt på glostestet på datorn (glosor.eu , sjukt bra sida för att nöta glosor). Så nu kännas det helt okej, även om jag ju vet att alla ord inte kommer stanna i huvudet fram till provet + att jag antagligen inte fått med allt som kan tänkas dyka upp. Men kan ju hoppas att det blir ett G i alla fall, med tanke på den minimala ansträngningen så får man vara glad för det lilla ^^

Var just in och kollade mitt schema som meddelar att jag slutar 12:45 idag. Är med andra ord hemma vid 15:00 och DÅ tänker jag sova. Eller okej, kanske diska lite och måste slänga i en tvätt, men sen ska jag sova. Igår gick jag och la mig 2100, så nu efter lite kaffe och så känner jag mig faktiskt lite piggare än igår :) Skönt! Ska fortsätta sova mycket, äta mycket bra mat, peta i mig mediciner och suga i mig massa frisk luft under prommisarna och sen räknar jag med att bli frisk och pigg inom någon dag! :)

Nej, nu ska jag göra förhöret ett par gånger till och sen är det dags att gå upp till gänget
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!