Lördag

Partyt igår blev super! :D Förfest och ordentlig tjejkväll hos Janina, och sen vidare till arken för att mingla vidare och dansa natten lång. Hade skiiiiitkul och slapp undan både trötthet och ömma fötter.
Kvällens minus: Reva på nya strumbyxorna. Dyr taxi.
Kvällens konstigaste: Lärarmöte klockan fyra på morgonen.

Idag hade jag räknat med bakfylla och trötthet, men min bristande ekonomi räddade mig så slapp morkis. Dock har jag varit skapigt trött - somnat i soffan några gånger och ska väl erkännas att jag inte riktigt fått på mig kläder eller något annat vettigt. MEN om man går upp sex på morgonen och sen går och lägger sig halv fem så är det fan okej att vara lite sliten.
Nu är jag dock fit for fight igen, så ska joina Terje i middagsfixet och sen bara ha mys hela kvällen :)


TACK BRUDAR för igår - det gör vi om snart ;) Fast kanske ska satsa på bara förfest så vi hinner med de r spelen vi snackade om? ;P


Bilder dyker upp när ork infinner sig.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna "Lompa"

Tack själv! :D <3

jo jag håller nog med om att det får bli förfest för hela slanten nästa gång ^^



btw lärarmöte kl 4 på morgonen? Ô.o

Du får förklara lite närmare idag, hehe.



kraam <3

2011-01-31 | 05:16:49
http://lompas.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!