Tycka om

Njuter för fullt av den här helgen. Känns som den varit full av allt man kan behöva, t.ex.:
Fest, dans, goda vänners sällskap, sovmorgon, filmmys, god mat, härliga drinkar, fint vin, riktigt myskväll med älsklingen, plugg = lättat samvete, fint uppiggande väder, blåsigt mysväder, lässtund med tända ljus och ett glas rött...

Så nu kan jag konstatera att jag känner mig rätt uppåt och framförallt utvilad för första gången på en stund. Såg idag att det bara är tre veckor kvar till lov också, känns fint! Praktiken i april och dessutom fixad nu så slipper ora mig mer för det - och vad gäller plugget så känns det som man har ganska bra koll på vad det är för prov och så som väntar så försöker hålla mig i fas.


Nu ska vi nog ta oss iväg till Janina snart, har både kläder, smink och sprit kvar där efter fredagens fix ^^ Sen kanske man kan rota fram någon film och köra lite eftermiddagsslapp innan middagen?

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!