Ett mjukt täcke är det bästa som finns

Åh, hej sängen! Har haft så jäkla kul sen jag åkte hemifrån igår kväll, men sova har det väl inte blivit så mycket av så nu var det helt okej att så krypa ner i sin egen säng. Blir nog att läsa lite och sen sova fem kvart i timmen ungefär, fast det kanske inte behövs - känner mig på något magiskt vis inte allt så sliten som jag borde vara. HA, än har hon ork.

Var som sagt på kåren i borlänge igår och malung släng dig i väggen. Betydligt roligare där och massa bra musik så nu har jag träningsvärk i rumpan av allt dansande i klackar ^^ Lite allmänt mörbultad sådär eftersom jag dessutom lyckades skrapa sönder knät och dra på mig lite ryggont xD Fräsch var det jag sa va?

Det enda som var lite tråkigt var att jag inte hann träffa Mia mer, men den stackarn hade ju skola idag så får ta igen det med en fika snart istället! :)


Nej tusan, nu är det sovatid. Nattinatti, och tack för helgen mina fina.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mia

Ja, det blev lite snopet - men kul hade vi och vad skönt att du hade roligt! Var ju bra att du hade kakan att ta hand om dig när jag var tråkig i skolan. Tack själv för helgen!!

2011-11-08 | 09:36:37
http://chibimia.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!