Lördag

Gud vad grått det är! Lite lite sol hade nog inte skadat känner jag, å andra sida har jag inte direkt något ärende utomhus så kan sitta här inne och låtsas att det är fint väder istället :)

Igår var det halloweenfest och det finns nog bara ett ord för kvällen: Glittrigt! Precis hela jag var täckt av glitter - Kakan också för den delen så vi tappade ju inte bort varandra i första taget iaf ^^
Var en kul men rätt lugn fest. Snacka med vänner, lyssna på banden, dansa så gott det gick med de där jäkla vingarna.. ;) Tycker fortfarande att det är trist att allt ska stänga redan klockan ett, blir aldrig något riktigt party då - men det får vägas upp av att jag fick träffa flera av mina fiiina vänner :)
Jag lyckades ju såklart glömma kameran, men andra hade tänkt steget längre så får nog tag på lite bilder senare!

Nej, bok och lite te? Ja, tack.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!