Packa packa

Ah, redan torsdag! Så idag är det packa som gäller, och fixa allt smått och gott som bör bli gjort innan man åker. Ska skriva ut papper med adresser (bra om jag hittar till både hostel och jobb), ladda tekniska grejer, köpa hem sånt som saknas osv osv osv. Känner att jag faktiskt inte (!!) tagit för seriöst på den här packningen men blir ändå en jäkla massa som måste fixas. Men ändå, bara jag har pass, pengar och biljett så går resten av lösa. Vilket påminer mig om att jag tappat bort mitt visa. Hm, oh well!

Tills imorgon hade jag tänkt försöka vara klar med så mycket som möjligt iaf, bara vara hemma och umgås och sen ta en tidig kväll, måste nämligen upp vid halv fyra på lördag :O Inte så smidigt kanske, men slipper en hotellnatt i sverige så kan lägga de pengarna på något betydligt roligare sen!

Måste iaf säga att jag nu är tusen gånger lugnare än vad jag var här om dagen. Nu har det sjunkit in att jag faktiskt är påväg och tycker att jag har rätt bra koll på läget nu. Sen kommer jag ju knappast kunna sova något natten till lördag men det är smällar man får ta :P Ska ju slappa på planet ett antal timmar och med lite tur har min blivande roomie dessutom fixat en lägenhet till oss så jag har någonstan att bo sen när jag är framme ^^


Nu ska vi se om det går att tycka ner ett till par skor i väskan....

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Haha, I know ;) Men jag mena slutet på första delen, och den sluta exakt som jag hade förutspått ;)

2011-11-17 | 21:43:01
http://lompas.blogg.se/
Anders

Du lär kunna köpa en hel massa kläder och skor där nere misstänker jag. Komma ner med en väska och åka hem med två? Been there done that.

2011-11-17 | 23:39:25
Mikaela

Haha ja risken är nog rätt stor att det blir så ^^ Dock känns det sjukt opraktiskt att släpa på två väskor så får nog försöka hålla mig, eller iaf se till att allt extra får plats i handbagaget - för nu åker jag med bara handväska och dator på planet.

2011-11-18 | 11:11:42
http://ikkita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!