Bröst och kladdkaka

Tummen upp till uppercut.se, har beställt därifrån för första gången och idag fick jag leveransen och är jättenöjd. Mycket snabb leverans (1-2 dagar), fri frakt och supersmidig betalning när man kunde gå via internetbank istället för något jäkla krångel som det alltid tycks bli när jag ska köpa något.
Kan iaf rekommenderas.

Dessutom sålde de mig ju en nice bh, så mina bröst och också tacksamma.




Något annat bra med dagen är att jag har födelsedagsfikat med Kakan! 22 år idag, grattis! :)
Var jättemys, underbart att vi är lika vrickade båda två ^^ Men det är KUL! Haha ^^

Nu blir det blir blandat fix under eftermiddagen och sen ikväll kör vi hårt på latinmove! Tror det blir grymt! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kakan

det var helt klart KUL! ;) Tack för fikastunden! <3

2011-09-05 | 17:54:26




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!