Från hiss till diss

Damn, här skippar man träningen och så slutar det med att jag mår skit ändå :( Vet inte vad det är för fel? Varken förkyld eller feber, men pulsen känns fel, är skakig och kallsvettig, illamående och ont i bihålorna och huvudet. Vaa? Började igår efter ett träningspass (borde inte ha gått, mådde inte hundra innan) och sen höll det i sig genom natten men var borta imorse. Sen har jag mått bra och nu vid femtiden idag kom de smygande igen. Skitskumt.

Men det är bara att medicinera och vila, imorgon blir det nya tag och sen har jag ju en toppenhelg att se fram emot när jag ska vara helt frisk!
Kan tillägga att dagen idag iaf har varit jättebra! Lunchade med Kakan och Priik, och sen mötte jag upp Anny och for hem hit för att dricka kaffe och snacka skit. Så många fina människor på en och samma dag <3

Nu ska jag lägga mig i soffan och bara däcka!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna "Lompa"

Sv: Jaaa... de är jäkligt snygga å sen e de fint att klacken e svart också men Litorna... aaahhee det är så svårt, VARFÖR måste båda va så himla snygga! >.<

2011-09-14 | 20:35:21
http://lompas.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!