Fredagsmys

Hej söto, är det fredag elleeeeer?
Efter ett par dagar av TOTAL trötthet har jag nu fått tillbaka all energi på en enda gång. Masade mig iväg till stepen så det i kombination med strålande väder fick humöret på topp igen.
Är faktiskt så pass fint väder att man kan våga sig på en grillning, så middagen blir att bara möla grillad lax och räkor tillsammans med creme fraiche-röror och gott bröd. Det låter helt okej eftersom jag mest käkat ägg, avokado och shake nu en stund :D
Bestämde att det skulle bli något gott vin till maten, och ni vet - många kockar... Först köper jag en flaska, så köper mamma två och sen kommer pappa hem med ytterligare två flaskor.

Allt detta toppenbar gör ju att nu blev jag partysugen, men jag hade ju räknat med att jobba imorgon så vi ska ju inte tro att jag direkt planerat xD Så blir nog en hemmakväll, men vad tusan gör det när man har så jäkla fint sällskap här med?

Nej, ha det fint nu! Puss&Kram.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!