Zip it

Har jag blivit hjärntvättad? Förbytt? Galen? Vad är det annars för fel på mig när jag plötsligt känner att jag vill ha den här:


Jag kan ju fortfarande inte påstå att jag tycker att den är snygg och skulle knappast vilja gå utanför dörren med den på. Men något i mig börjar vekna mot det här one piece-konceptet och när jag såg att de här ziperallerna fanns i ministorlek  så blev jag ju rätt sugen.
Fast så tänker jag att för tusan, sluta tönta dig och köp en vanlig mysdress istället (mina vanliga mjukisbyxor är inne på sista versen, de har fått vara med en stund) men sen kommer jag att tänka på att den här lilla saken faktiskt inte har någon resår. Den är bara mjuk, överallt. Som en stor jäkla rosa filt som kan krama mig vintern igenom. Ah! 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Jag skulle oxå vilja ha en att mysa i hela vintern:)

2011-09-23 | 18:12:54
Anonym

Jag skulle oxå vilja ha en att mysa i hela vintern:) / mamma

2011-09-23 | 18:13:59
Kakan

Dom är grymt sköna att bara mysa runt i hemma kan jag säga! tycker absolut att du ska satsa på en sån! :D

2011-09-29 | 19:34:30




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!