Från myshörnan

NU har vi äntligen fyllt på internet igen så jag kan surfa här hemma - det bästa är ju att jag då har ett svenskt tangentbrt att tillgå så det hela blir lite mer begripligt.
Sitter uppkrypen i sängen nu, och helt ärligt är inte det ett så ovanligt senario nu för tiden ^^ En av anledningarna till det är att vi har fixat till rummet så nu är det jättemysigt här. Dragit ihop sängarna till en dubbelsäng och köpt lite extra filtar, kuddar och fina lakan. Känns jätteskönt att ha fått det lite mer ombonat, även om jag hyr möblerat så bor jag ju trots allt här så det kan vara värt att investera en euro elle två på stället.
Andra anledningen till att det blivit mycket sänghäng på slutet? Vädret! Molnigt hela tiden, inte ett dugg kul så då blir det gärna att man ser en film eller två hemma på dagarna. Har tänkt att söka en del jobb nu i veckan och förhoppningsvis kmma igång under nästa vecka, men kostade på mig några dagars semester nu först :)

Nej, undrar om jag börjar bli dags att laga lite middag kanske? Sen blir det nog hemmakväll idag skulle jag tro, partade loss igår (underbar kväll som började med tacomys med la familia<3) så skulle ju kunna variera mig lite ^^
Sköt om er där hemma! Tänker på er. Och förresten! Stort GRATTIS till min älskade Anny som tagit sin lärarexamen nu! Du är så duktig vännen :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anny

Tack så mycket gumman <3

2012-01-28 | 14:17:06




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!