God morgon!

Kvar över tolv och jag tycker att jag är vaken tidigt, pust vad man vänder dygnet här! Sitter här i sängen och känner mig lite lagom krasslig, men kikar ut och ser strålande sol så jag kan nog pigga på mig.

Dagens plan? Först och främst ska jag ta mig till någon vattenverk för att betala räkningen, här måste man tydligen åka dit för att göra det. Eller ja, det kanske går att göra lite smidigt över internetbanken, vem vet, men eftersom min internetbank bara är på spanska så känns det liksom säkrast att bara gör som de säger. Efter det får det bli en tur till sjukan och hålla tummarna för att läkarna vill skriva ut astmamedicin till mig, för det börjar sina. Åh, vilket roliga utgifter jag har idag!

Men sen blir det poolen iaf, så ska jag skutta iväg nu direkt så det händer något. Vattenverket stänger ett så har nog lite bråttom faktiskt.

Hoppas ni har det fint! Puss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!