Hej!

Tiden gar sa fort, har redan varit tillbaka pa gran canaria i tva veckor. Har fortfande inte internet hemma sa sitter pa nagot spelstalle nu - som ni marker sa ar det ett spanskt skrivbord men ni far forsoka tyda bast ni kan! :)

Har ar allt bra, dock javligt trist att det varit molnigt alla dagar jag varit ledig sen jag kom hit igen efter jul - dock stralande sol mandag till torsdag nar jag jobbat, damn! Oh well, lite festande, slappande och annat mys har man hunnit med anda.

Nu har jag sagt upp mig fran atlas, sa jobbar bara nasta vecka ut och sen borjar naste aventyr :) Atlas var en bra arbetsplats, skon stamning, bra lon och jattebra arbetstider - MEN jag passar helt enkelt inte som forsaljare, iaf inte pa tele. Sa nu ska jag nog snart borja ett annat jobb, far se hur det gar :)
Vet annu inte nar jag kommer tillbaka till sverige, men nagon manad till blir det iaf pa gran canria. Och vad som hander sen? Gud vet, finns mycket pa schemat just nu :)

Vill mest bara saga att jag tanker pa och saknar alla er dar hemma, och hoppas att ni har det bra! Ska snart fixa internet hemma sa det gar att ha lite mer kontakt med er, hatar att det ar sa dyrt att ringa och smsa.

Ha det bra nu gullungar! <3

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!