Sommar och sol

Efter en månad av moooln så hittade plötsligt sommaren tillbaka till oss! Stålande väder och jättevarmt hela dagen så efter ett par snabba ärenden så la vi oss vid poolen. Stanna där till fyra ungefär, då gick vi och köpte cider och satte oss på balkongen istället, eftermiddagssolen här uppe är riktigt härlig så skönt att bytas av.
Nu är klockan halv sju och solen börjar just försvinna bakom huset här mitt emot, blir mörkt om ett tag och tyvärr är inte kvällarna så varma ännu men det är inget att klaga över direkt.

Nu har jag precis duschat och ska snart se slutet på en film - lite siesta sådär. Sen är det dags att göra sig iordning för vi är ett gäng som tänkte gå ut och äta lite middag ikväll, blev sugna på tapas på ska testa på ett ställe här intill. Sen blir det nog utång ikväll, har ju varit krasslig så blivit många hemmakvällar för min del. Varit riktigt skönt men vore kul att dra på sig klackarna och dansa loss lite också :)

Puss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


nadja

hej på dig :) det är så att jag också har tänkt börja jobba hos er :) dom ringde och sa att jag fick jobbet idag,så jag undrar lite om stället vad du tycker och om det är svårt att få boende?tacksam för svar Nadja

2012-02-02 | 22:07:04
Mikaela

Hej Nadja!

Gissar att du menar på Atlas? Jag jobbar inte kvar där nu, men det är ett bra jobb - så grattis! Inte så kul att vara telefonförsäljare direkt, men arbetstiderna och lönen är bra :) Det är lätt att få boende, nilo och green garden är exempel på ställen där jag vet många som bor - själv bor jag på habitat och tycker det är jättebra. Betalar 500 euro/månad för två sovrum, vardagsrum med kokvrå, badrum med dusch och tvättmaskin samt en balkong. Finns många att dela boende med, kolla upp vilka som börjar arbeta samtidigt som dig tex.



Lycka till, kanske ses här nere snart då! :) Undrar du något mer kan du skriva till mig på facebook: Mikaela Eriksson.

2012-02-04 | 20:45:39
http://ikkita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!