Fast vem behöver bli stor när man är tre äpplen hög

Tänker på framtiden, vad vill jag bli när jag blir stor,  och blir rörig i huvudet. Så mycket jag vill och så mycket jag inte vill, hur bestämmer man sig när man både är för gammal och för ung och för fri och för fast.
Om två månader ungefär är jag bostadslös och arbetslös, men vid det laget lär jag väl ska upptäcka hur det har blivit med allt.
 
Tills vidare slutar jag nog tänka alls - varför oroa sig när det inte leder någonstans? Nej, idag har jag andra planer. Idag är jag sugen på kortspel, myskläder, rödvin och pizza. DET borde jag i alla fall kunna göra något åt!
 
Pusselipuss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!