Fredag

Åh, jag tror att jag ska försöka hitta en bra tatuerare här nere och tatuera mig i sommar :)
En svala på ryggen har jag velat ha länge men sen har jag haft en annan tanke om legat och grott lite och nu igår kväll kom jag nog på hur jag vill ha den så nu är jag nästan ännu mer sugen på det istället. Sen framför allt är den på bättre skyddat ställe än ryggen OM det nu skulle bli så att det faktiskt blir sommar och man vill vara ute och sola utan att oroa sig för att tatueringen.
 
 
Båda bilderna är tagna random från google efter olika sökningar så vet tyvärr inte från vilka sidor. Men här är min inspo för tillfället iaf.
 
 
I övrigt så är jag då ledig idag! :) Välförtjänt och välbehövligt. Hade inte sovit något natten till igår så däckade tidigt igång kväll, vilket var bra för vaknade i vettig tid idag och har redan hunnit med städningen. Nu blir det att ha en lugn och skön dag och ikväll ska jag fan ut och festa lite! Visst har man varit ute förut, men alltid druckit lite och gått hem tidigt för det är jobb nästa dag - nu blir första gången som jag kan gå ut som på en vanlig helg! :D
 
Nästa bra grej är att family kommer imorgon! Tror det kommer bli några toppendagar  - och det enda jag jobbar är 6-7 timmar på söndagen i övrigt kan jag följa med och turista och bara ha det gott. Anton är också ledig då så vi får ut och göra lite kul tillsammans vi också! :)
 
Vi hörs! Puss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Priik

Älskar din nya bloggdesign! :D <3

2012-07-13 | 17:04:57
http://erikashundliv.blogg.se
Priik

Älskar din nya bloggdesign! :D <3

Svar: Visst är den söt! :D ^^
ikkita.blogg.se

2012-07-13 | 17:04:59
http://erikashundliv.blogg.se
John

Ja, den är fin.

2012-07-13 | 20:56:16
http://www.bloggfix.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!