Fredgasmys

Hej!
 
Så, vad har hänt sen sist? Jo just det, var ut en sväng i förrgår. Hade det riktigt trevligt, fast höll på att inte komma in :P Ska just betala inträde när de frågar "Har ni förbokat eller har ni e-biljett?" Öh, inget av det? Var tydligen helt fullbokat så fick vända i dörren, men efter ett kort telefonsamtal till kompisen i bandet så blev vi inropade :) Sen blev det en nice kväll med musik och trevlig sällskap, hem senare än planerat men tog det lugnt med alkoholen så orkade upp till jobb igår iaf!
 
Igår sken solen = lite folk på cafét, dessutom slutade jag klockan tre så hann sola lite också. Dock jäkligt trött efter att ha gått upp tidigt å halv tio däckade jag ^^
Idag är det däremot dåligt väder = massa folk på cafét. Blev stressigt som fan och två timmars övertid. Synd att jag var så jäkla trött från start bara, vissa dagar är det helt okej att gå upp klockan sex men imorse var jag så jäkla trött. Sen tio timmars mycket hektiskt jobb på det och så hann man ju inte riktigt äta och dricka som man borde. Så nu har jag placerat min slitna kropp i sängen med drickyoghurt och iskaffe :) Ska vila lite och sen blir det en dusch, så får man se vad som händer sen. Var snack på lite lugnt kortspel och ta nått glas med några kompisar och det skulle ju inte sitta fel, men om Anton drar ut och festar halva natten satsar jag nog på att sitta själv i vagnen istället.
Fick byta arbetspass med E så börjar 12 istället för 9. Guld värt! :)

Så, nu har vi fått en trött, förvirrad och antagligen mycket felstavad utdate! Nu blir det nog att läsa och sova middag för mig!
Puss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!