Måndag

Gud vad skönt det är att jobba tidiga passet 7-15 och sen ha hela eftermiddagen ledig :) Var och handlade sen har jag läst, klickat runt på nätet, duschat och nu kröp jag ner i sängen och bara chillar! Snart ska jag städa och laga mat men det lär ska hinnas med, är 2½ timme tills Anton är hemma. Han är ledig imorgon och jag själv börjar klockan 12 så ska göra lite god mat och har köpt en flaska rött så vi kan ha lite helgmys - är så rörigt med veckodagarna när vi jobbar som vi gör så man får passa på :)
 
I övrigt snurrar framtidstankarna på men i lite ny rikting nu - vem vet vem vet. Vad som ligger betydligt närmare i planering är vad fan ska jag göra med mitt hår?! Från blont hela vintern körde jag ju i det närmsta platina när jag kommit hem, har blekt utväxten en gång sen dess men nu känner jag för något annat och sitter med en mycket ful utväxt och ett hår som ser mer skabbigt ut än snyggt som det var för nån månad sen.
 
Nu blev det ju att jag satt och kolla igenom hårfärger man haft för att söka lite inspiration, men blev nog inte klokare för det. Rött, rosa, mörkt (haft ett antal fler olika nyanser av mörkbrunt), ljustbrunt, slingat, blont och jätteblont.
Det vore riktigt skönt att gå till en frisör också, har alltid färgat håret på mig själv bara och ibland blir det ju si och så med nyanserna. Men känns så onödigt med tanke på att det kostar en jäääkla massa pengar. Får väl klura ut något.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Rött va snyggast!!

Svar: Haha tack, fast vet inte om det funkar så bra i servicebranschen :)
ikkita.blogg.se

2012-07-30 | 22:18:22




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!