Musik och vin

Trött efter jobb och ska upp klockan sex imorgon bitti men tror på en bra kväll ändå. Solen har tittat fram igen (varit fint hela dagen och sen precis när jag slutade jobbet drog det in åskmoln, fy vad bitter jag blev! haha :P ) och vi ska nog ta cyklarna in till grebbestad för att lyssna när några vänner/bekanta har en spelning, de är förband till något större så de spelar tidigt = jag kan vara med. Innan det var nog snack om att det kanske skulle vara någon ståupkomiker där så ska nog snart pallra oss iväg. Tänk, kanske det första lyckade kvällen sedan flytten som väntar? Än så länge har det mest varit regn, kallt och bråk varje gång jag försöka mig på något mer avancerat än filmkväll :P
 
Hoppas ni också får en fin kväll, puss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!