Bitter surfitta -> gladtjej_89

Vädret gör verkligen all skillnad när man är arbetslös. Från total tristess och den där känslan av att vara rätt meninglös så hade jag idag inte ett dugg emot att ha en tom kalender ;)
Väderprognosen slog tvärfel, skulle få regn och moln och blev massa sol och värme istället så dagen har spenderats ute. Stekt på gården, sen en glass med Anny på byn.
Håller tummaran för att det blir lika fint imorgon, men som det ser ut kommer solen att vara framme hela veckan även om det kanske är en del moln nu och då, så det tacker vi för. Framför allt får det gärna vara kvällssol imorgon, då satsar jag och Anny på en vinkväll.

Haha, sen ska man ju inte tro att fyra månader i spanien skyddar en mot att bränna sig i den svenska vårsolen inte! Ser ut som en kräfta och mina boobs är totalt albino. Får måla dem med målarfärg så vi kommer från samma land.

Nu blir det nog tvmys med vovven.


Grillkväll i spanien på Nilos soltak
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ejlin

Gud vad det ser undebart ut Ikki! Så jävla fräsch och snygg brud RRAAOWW :) haha älskade din kommentar på min blogg, om skorna, skitsmart idé! Hade faktiskt tänkt ut den själv innan jag läste, så har skickat dom till Örebro nu så ska min vän Laurina ta hem dom till mig seen iiiih SKONÖRD_91! Men att komma och hälsa på dig skulle inte sitta helt fel, saknar dig med vetdu! :) Kom till åland i sommar vetja! Så dricker vi vin <3, LOVE LOVE //Elin Kåå

2012-05-22 | 19:35:59
Mikaela / Ikk

Haha när det kommer till skor tar man till alla lösningar! :D Hade grymt gärna kommit och hälsat på, men har sommarjobb enda till slutat av september och gissar på att det inte blir någon längre ledighet där :/ Men som sagt, känner du för en sverigetrip så hör av dig, bor förvisso i husvagn (xD) men sovplats finns det gott om iaf! :)



PUSS&KRAM

2012-05-22 | 20:29:58
http://ikkita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!