I väntan på mr. Blund

Nu är jag hemma från jobbet, vad på hotellet och jobbade i bar samt som alltiallo uppe i konferensen där gymet hade sin medlemsfest. Blev fullt upp och mycket spring eftersom alla grejer som behövdes var tre trappor ner :P Men tycker att det har varit en riktigt lyckad kväll, många nöjda gäster och fullt drag både i konferens och restaurang fram till stängning. I baren spelade Lalla Hansson om tydligen ska vara lite känd, det vet jag inte så mycket om men det lilla jag hörde lät bra! Johan spelade i konferensen och var duktig som alltid han med så har haft fin underhållning ikväll.

Nu sitter jag i min ensamhet och dricker lite rött med förhoppningen att det ska hjälpa mig somna, brukar alltid vara så svårt när man jobbat natt :/ Kommer att tänka på och sakna hur det var när man kom hem från jobbet vid tre på gc, när älsklingen satt vaken och redo att dela en vinare, spela kort och framför allt bara sitta och prata till till fem, sex eller ibland åtta på morgonen ^^ Många mysiga timmar att minnas där <3
Vad som är så jäkla bra är att han kommer hit imorgon, så ska hämta honom i värnäs på eftermiddagen :) Längtar! Hoppas kunna sova lääänga imorgon så det fort fort är dags att åka.

Nej, dags att sluta. Nu sitter jag bara och klickar för att fördriva tiden och det kanske inte är så snällt mot den stackare som försöker läsa :P Godnatt på er! Puss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!