Juni nu, tack.

Herregud vad jag längtar till den första juni! Då kopplas vagnen (mitt nya hem) på och vi drar mot Grebbestad för en säsong på den svenska västkusten. Nu är det ganska exakt två månader sen jag flyttade hem och det börjar helt klart kännas av att man gått så länge utan jobb, pengar, eget boende och med rätt begränsade möjligheter att träffa vänner och Anton. Så ja, väldigt händelselös tillvaro och nu är jag så rastlös.

Nu är det iaf "bara" 2,5 veckor kvar. Hoppas verkligen att jag kan få jobba lite mer under den här tiden, och sen kan jag ju fördriva lite tid med att börja packa in i vagnen. Om sen någon känner för en fika, vinkväll eller grillning så blir jag inte alls ledsen om ni hör av er ;)

Fortsatt tvmys nu.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Du får ju den stora äran att hjälpa mig ;) puss <3

2012-05-14 | 22:19:34
Anonym

Postat av mammi såklart!

2012-05-14 | 22:21:00
Kakan

Åh jag önskar så att jag hade varit i Malung massor nu när du har varit hemma! Himla dålig tajming.. :/ Men snart e jag klar med den här himlans skolan! Förhoppningsvis ska jag å Niklas ta oss en liten roadtrip någon gång i sommar, vore super kul att hälsa på er då om det skulle passa.. :) Längtar sjukt mycket efter att få träffa dig! Puss! <3

2012-05-15 | 11:35:36




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!