Lådvin med stil

Titta vad jag fick av mammi! :D
Såg den för nån vecka sen och blev kär, men kändes ju som en rätt onödig kostnad nu när man inte är sådär värst rik. Men idag köpte mamma det till mig så gissa om den kommer användas flitigt i sommar. Har ett litet kylskåp i vagnen så dunkvinerna kommer få stå framme, och nu vips blev det en snygg inredningsdetalj istället för något som inte ser så jäkla tjusigt ut. Jättenöjd!





Älskar i stort sett allt som greengate gör och deras muggar är ju inget undantag. I allmänhet föredrar jag att dricka kaffe än mugg än ur kopp så jag såg inte fram emot en sommar där morgonkaffet ständigt ska avnjutas i en plastkopp.
Trevligt nog tillverkar greengate vissa av sina produkter även i melamin (hårdplast) så 68 kronor offrade jag på min egen husvagnsvänliga kaffemugg, värt! Anton ville också ha en så nu kommer vi matcha finfint här ;)




Syns dåligt på bilden men de är ljusblå på insidan, och mönstret varierar runt om - text och stämpel finns också med :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!